woensdag 26 juni 2013

GEZOCHT VROUWEN 30 - 40+ voor gesprek over lange termijn planning priveleven.

Gezocht: vrouwen tussen de 30 en 40+ die een potentiële kinderwens hebben en geen willige partner om die wens mee te vervullen. Voor goede en gezellige kennisoverdracht in de vorm van een gesprek (1,5 a 2 uur). 

Geboden: luisterend oor, ervaring delen, empathisch vermogen en tips&trics van een ervaringsdeskundige (moi ;-)


Of iets uitgebreider: 


Intro: Momenteel schrijf ik 'Huisje, boompje, plan B', een humoristisch selfhelp boek met oefeningen en verhalen waarmee je een lange termijn planning voor je privé-leven maakt. 
Centraal daarin 'Hoe krijg je plezier in een probleem dat je liever voor je uitschuift' met als overkoepelend thema: ouderschap zonder romantisch liefdesideaal. 

Ik zoek: Vrouwen die hier met mij over in gesprek willen (anderhalf a twee uur) om erachter te komen hoe jij naar de toekomst kijkt, wat je verwacht, welke verwachtingen andere mensen hebben voor jou, wat je heerlijk vindt aan je leven nu, wat je mist, wanneer bepaalde zaken spelen, etc. Dit alles om erachter te komen of er behoefte is aan mijn boek. Alles wat je zegt is goed en volledig anoniem, ik deel niets met derden

Op jouw beurt mag je alles aan mij vragen. 
Over mij: Op mijn zesendertigste schrok ik wakker; arrrrch, ik heb de afslag naar de vinexwijk gemist! Kut en HiepHoi tegelijk. Toen volgde een tamelijk hysterisch Plan B traject. Zo date-te ik homostellen, vroeg (homo)vrienden, polste bekende donors, een Bekende Nederlander, date-te een hetrostel, ging naar de spermabank en zit momenteel in een ivf traject. Ik genoot psychologische bijstand (wegens onvervulde relatie- en kinderwens), heb een lief en woon al tien jaar in een links radicaal, biologisch vegetarische woongroep in Oud Zuid en werk op het WG-terrein (nabij Overtoom) of op de NDSM. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten